מעגלי השפעה

כדי שתלמידים יבחרו ללמוד ויתמידו במסלולי המצוינות בחטיבת הביניים – מסלולי למידה קשים ותובעניים – הם חייבים להבין ולהרגיש שהם בחרו נכון. כדי שמורים יבחרו ללמד במסלולים אלו ולהישאר בהם, גם הם צריכים להשתכנע ולחוש שזו שליחות מקצועית ראויה. לשם כך נדרש ליצור סביב המצוינות בחטיבת הביניים מומנטום ציבורי וקהילה מקצועית, שפה משותפת, הסכמה רחבה ותנועה חברתית.

2020
הערכה משתפת לגבי יישום משימות מבוססות פיז"ה
קרן טראמפ
2020
כנס בין-לאומי מקוון בנושא מבחן פיז''ה
אוניברסיטת חיפה
2020
סדרת מחקרים סקרים וניתוחי נתונים
קרן טראמפ
2020
מיפוי שיעור התלמידים במסלולי מצויינות בחטיבות הביניים
מימון פיננסי חברתי בישראל - SFI
2020
תחרות חידות מתמטיות מבוססות פיז''ה
אוניברסיטת חיפה
2020
חידות מתמטיות לחטיבות הביניים
המרכז הישראלי למצוינות בחינוך
2020
תחרות מיומנויות מתמטיות
המרכז לטכנולוגיה חינוכית
2020
מחקר על תרומת כישורי חשיבה מתמטית ברמה גבוהה להצלחה בבחינת הבגרות
קרן טראמפ
2020
סדנאות ודוח בנושא השלכות מבחן פיז''ה
מכללת לוינסקי
2019
שבוע המצוינות 2020
קרן טראמפ
2019
כנס העוסק בשאלה כיצד ניתן להרחיב את מעגל המצוינות
איגוד מנהלי המחלקות ברשויות המקומיות
2019
כנס: כיצד מדינות שונות מקדמות מצוינות במתמטיקה בחטיבת הביניים?
האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים
2019
סיוע לישראל להימנות בין מדינות מצטיינות במיומנויות חשיבה גבוהות
שיתופים לקידום החברה האזרחית
2019
הקמת תנועה חברתית התדרוש יצירת הזדמנויות ללימודי מתמטיקה ומדעים במסלולי מצוינות
LEAD - המסלול לפיתוח מנהיגות
2019
קמפיין ציבורי התומך בהעלאת הרמה בלימודי מתמטיקה ומדעים
LEAD - המסלול לפיתוח מנהיגות
2019
סדרת מפגשים ולמידה משותפת בנושאי קידום מצוינות בחינוך המתמטי
חכמים בלילה (Wize)